Totaal aantal pageviews

maandag 6 november 2017

Bonpon

Instagram is ook eigenlijk zo leuk. Soms lees ik tips voor te volgen mensen. Dan ga ik wel eens even kijken en als ik het dan leuk vind, word ik volger. Meestal heb ik er dan na een tijdje toch genoeg van en dan blijf ik niet langer volger.
Maar dit zou wel eens een blijvertje kunnen zijn:

Kijk, het gaat om een echtpaar uit Japan. Ze zijn 37 jaar getrouwd en trekken dagelijks kleding aan die matcht. Dat wil zeggen de kleding van de vrouw matcht met die van de man. Of andersom.

De gedachte alleen al, dat ik 's morgens met mijn man de kledingkast eens even zou doorlopen en dan zou beslissen wat we aantrekken. Ik moet er niet aan denken.
Absurd, maar wel grappig om te zien.
Bonpon heet het stel. Dat zijn bijnamen, hij is Bon en zij is Pon en het is voor zover ik weet alleen te volgen via Instagram.

18 opmerkingen:

Onliemie zei

Moesten de echtgenoot en ik dat al willen om onze kleding te laten matchen, dan zouden we een groot probleem hebben. Een jeans zou nog lukken maar daar stopt het ongeveer. Ik moet er ook echt niet aan denken. En...erg fan van hun outfits ben ik ook al niet. Echt wel absurd grappig die twee. :-))

miekequilt zei

Tja, het kan natuurlijk je hobby zijn en je krijgt wel aandacht. Maar voor ons zou het niks zijn. Spijkerbroek met wit t shirt is onze graag gedragen " unisex" kleding. En dat is saai, denk ik.

KnutzEls zei

Ook niks voor mijn gras, maar wel leuk.

Ageeth Mooij zei

Ik weet niet wat ik er van vind, hilarisch denk ik. De man en zonen zouden niet meer bijkomen van het lachen. Bij ons matchen alleen de spijker- en joggingbroeken ;-)

Anoniem zei

Leuk dat je hierover blogt, grappig!!
Ik zou niet op het idee komen, nog minder vanwege het feit dat mijn man er niet aan zou moeten denken, alleen met een bruiloft proberen we te matchen, althans man zijn pak en soms das met mijn jurk!!

klaproos zei

wel een grappig idee. japanners, hebben leuke ideetjes :-)

Anita Willems zei

Haha! De dingen waar jij mee komt....
Ik heb dat matchen wel eens met collega's gehad. Als je te lang een kamer deelt, ga je ongemerkt dezelfde kleren dragen. Zaten we op een dag alle drie met een spijkerjasje, witte blouse en rode broek op een kamer. En wij hadden het zelf niet door.

Ferrara zei

Dit gaat in huize F. ook niet lukken. En dan te bedenken dat er hier in Nederland al commentaar wordt geleverd op de pensionado's in hun zelfde ANWB-outfit.

schrijfselsvanmij zei

Geweldig, maar moet er echt niet aan denken :-)

sjannesblog.com zei

Dit valt onder de rubriek 'paradijsvogels', tenminste in mijn optiek. Leuk dat je ons een inkijkje verschaft, zo grappig!

Kitty zei

Ik heb dat ook wel eens met collega's gehad. "Is het jasjesdag?" vroegen anderen dan, haha. En ik had jaren geleden een collega die een knalpaars overhemd had. Ik had een knalpaarse rok met hesje, en als ik dat aanhad ging ik altijd even bij hem kijken of hij soms ook heel toevallig... ;) Het is welgeteld één keer gelukt :D

Fien. zei

Zag dat je me geaccepteerd hebt. Fijn zo.
Ik volg je al een tijd, maar reageer weinig en reageer ook nog eens met Fien.
Dus weet je nu wie ik ben.
En ik zal wat meer reageren.

Els04 zei

geweldig!

Jolande zei

Grappig om te zien.

Marthy zei

Schatjes!

Pippa's Hus zei

Wat grappig! Ik ga ze ook opzoeken. ;-)) XX Esther

Sjoerd zei

Ik vind het wel grappig, maar we maken beiden onze eigen keuze, en dat matcht zelden.

Happy Earl Grey zei

Geweldig, ik kan me voorstellen dat dit een blijvertje is. Groet El