Totaal aantal pageviews

zaterdag 4 juli 2015

Lachen

Waarom moet een mens nou toch zo lachen om de ene grap en totaal niet om de andere? Waarom zit je soms echt te schudden van het lachen als bijna niemand lacht en andersom? Waar komt je gevoel voor humor vandaan? 
Ik stuurde deze kaart jaren geleden aan mijn oudste zoon. 
Binnenin staat dat ik hem in London kocht, ja waar anders. Dat ik hem een beetje vergeten was en niet begreep hoe ik zo'n grappige kaart kon vergeten. En dat hij hem aan mij moest teruggeven als hij hem weg deed.
Dat moment was nu blijkbaar aangebroken, want ik kreeg hem terug. Met de slappe lach er gratis bij. En ik stuur hem nooit meer weg!  
Maar ik weet zeker dat er mensen zijn die hier geen lach om kunnen krijgen. En waar hem dat nou toch in zit?

3 opmerkingen:

Jeanne zei

Leuk-leuk!

Pippa's Hus zei

Ik moet er wel om glimlachen, maar de slappe lach? Nee dat niet.
Ik moet vaak om mezelf lachen, (Gênant !!;-)))dan kijkt de rest van mijn gezin me aan.
Zo van oké????? Maar haha ik ben blij met mezelf!!! XX Esther

Ingrid Orens zei

Mijn soort humor :-)))))))) !