Totaal aantal pageviews

donderdag 9 juli 2015

Nestelen

De dag dat we hoorden van ons tweede kleinkind, zouden we eigenlijk De Halve Maen, het beroemde schip dat in Hoorn ligt afgemeerd, gaan bezoeken.
Dat was de smoes waarmee oudste en zijn vriendin hadden gemeld dat ze dat weekend bij ons zouden zijn. Zo'n bezoek moet je reserveren en dat hadden we gedaan. Dus toen we enigszins bijgekomen waren, gingen we toch.
Wat ik voornamelijk heb gezien was bovenstaand bord. Ja logisch, dat heeft met babietjes te maken. Nestelen!
En vlak daarna zagen we dit:


Twee conclusies: 1. zwaluwen zijn slim en vinden heus wel een plekje en 2. we moeten misschien gewoon nog een keer naar De Halve Maen, want ik heb niet veel van het bezoek opgestoken. Terwijl het toch heus interessant was!

8 opmerkingen:

Onliemie zei

Ik ben de laatste dagen duidelijk niet grondig genoeg geweest in het blogs lezen...ik viel even uit de lucht!
Ben even naar andere posts gescrold op zoek naar het grote nieuws! Hoera fijn!
De zwaluwkes zitten daar schattig! Heel slim van die beestjes!
Geniet nog van het fantastische nieuws hé!
groetjes

Ingrid Orens zei

Kriske heeft precies last gehad van het warme weer, dat het grote nieuws nog niet was doorgedrongen ;-)))
Hier hebben we ook elk jaar zwaluwen - zo schattige vogeltjes ! Ik neem de poep op de stoep er met plezier bij, want ze maken zo'n lief kwettergeluid, en mooi meegenomen, ze vangen veel vliegjes en mugjes !

Livina Fluweeltje zei

Hallo Bettie,
Dank je wel voor je berichtje op mijn blog!
Ik ga jouw blog eens uitgebreid bekijken en me als volger aanmelden.
Hartelijke groet, Annelies

Marloeskreatief zei

Ha ha volgen mij zit oma op een wolk. Heerlijk toch!

Marthy zei

Logisch, jij liep met je hoofd in de wolken.

Stins zei

Haha, bordjes die niet werken, daar hou ik van!

Els04 zei

Hiep Hiep hiep!

Mirjam zei

Ik had duidelijk ook het een en ander gemist. Alsnog van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws...
Liefs,
Mirjam