Totaal aantal pageviews

dinsdag 21 juli 2015

Water

'Water, lekker helder water, zonder water gaat het allemaal mis, water, lekker helder water, fijn, fijn dat er water is'. 
Dat is een liedje dat ik ooit aan een klas leerde toen we een project over het onderwerp water deden. Het had geloof ik wel zes coupletten of zo. En het schoot me nu te binnen, want het thema bij Stuur een Foto, is deze week (je raadt het al) 'water'.
Fotoideetjes genoeg. Water uit de kraan, douche. Sloten, fonteinen, IJsselmeer enz. enz.
Maar ik denk het allereerst aan strand. Daar is altijd water hè. Hoog of laag, maar water is er aan het strand. Altijd.
Vorige week maakte ik deze foto in Groede, Zeeland. Mijn favoriete strand.

Ik heb niet gezwommen, maar het water was al hartstikke lekker. 
Waterfoto's kun je deze week zien en laten zien bij Stuur een Foto.

3 opmerkingen:

Ingrid Orens zei

En ik denk bij water onmiddellijk aan je blogpost van enkele dagen terug, "mijn vader is ook verdronken..."

Jeanne zei

O Groede... Heb ik ok mooie herinneringen aan.

Jeanne zei

Laat dat nou ook mijn favoriete strand zijn!
(Andere) Jeanne uit Groede