Totaal aantal pageviews

zondag 15 november 2015

Absurd (2)

Ha, nog eentje uit het boek:  Les plus beaux dimanches après-midi du monde
 Niet iedereen kon er om lachen de vorige keer, maar het merendeel wel. 
Ik hoef er verder niets aan toe te voegen, je vindt het leuk... of niet.

Dit is een blogje dat al een hele tijd klaar stond voor als ik geen tijd zou hebben of geen zin. Het is absurd natuurlijk, maar leuk absurd en in niets te vergelijken met de absurde gebeurtenissen in Parijs.
Mijn gedachten zijn de hele tijd bij die gebeurtenissen, maar ik kan er niets mee. Helemaal niets...
Ja, proberen om positief te denken. Proberen!

Oh ja en ik wou ook nog even zeggen dat ik gisteravond de  (extra) uitzending van Pauw zeer de moeite waard vond. Je kunt hem vast nog wel 'ínhalen'.

5 opmerkingen:

Onliemie zei

Leuk de absurditeit op de foto...en die van Parijs... ik kan daar ook echt niks mee... ik word daar alleen heel erg bang en verdrietig van... en dat is nu net wat niet mag gebeuren... dat bang worden... Moeilijk!

Vlimbouter zei

Hilarisch, die foto!
Ook bij mij gaat Parijs niet uit mijn gedachten. Geen enkele overtuiging of geloof kan toch zo'n wreedheden rechtvaardigen? Ik wil niet bang zijn, maar in mijn hart sluipt toch heel stiekem twijfel...

Marthy zei

Ik wil niet bang zijn, maar toch.....
Hoe gaat deze wereld eruit zien voor onze kinderen, kleinkinderen?
Toch moeten we het goede blijven zien, optimistisch blijven, ook al is het moeilijk.

Ineke Jonker zei

Dat vond ik ook!! Er waren gasten die het in een goed kader plaatste.

Pippa's Hus zei

Wat fijn dat het oke is met je zoon. Het is inderdaad vreselijk wat er gebeurt.
Ik was vanmorgen in de kerk en daar werd gezegd; vier het leven. En zo is het wel. Dat is wat 'ze'niet willen maar dat moeten we wel doen! XX Esther