Totaal aantal pageviews

donderdag 16 juni 2016

Verrassing

Gisteren vond ik, geheel onverwacht, deze envelop in mijn brievenbus. Behalve dat ik heel nieuwsgierig werd, werd ik er ook erg blij van.

Ik kon ook niet zien van wie het kwam, dat bleek pas toen ik de envelop heel voorzichtig open maakte. Kijk, dit zat er in:


Leuk! De Roodkapjekaarten uit een Sprookjeskwartet. Zo schattig. 
En vooral  ook superleuk natuurlijk van Esther, van Pippa's Hus .

Esther, ik was er erg blij mee. Dankjewel!

Trouwens diezelfde dag ontving ik nog een Roodkapjekaart. Mijn verzameling groeit nog steeds en ik kan er niet over uit dat er zoveel kaarten met dit thema bestaan.



7 opmerkingen:

Els04 zei

mooi!

Pippa's Hus zei

Fijn dat ze zijn aangekomen. Fijne dag! Xx Esther

Het lieve leven... zei

superleuk! Ik had dat kwartet vroeger!

miekequilt zei

Ik vind je thema zó leuk. Had hier in Frankrijk op vakantie een kaart voor je gekocht, maar je hebt m al zag ik. Maar ik blijf zoeken, vind ik leuk.

Katrien zei

Zeker lief van Esther en verstuurd in zo'n mooie enveloppe. Het is inderdaad verrassend dat er zoveel verschillende Roodkapjekaarten zijn.

matroosbeek zei

Wat zijn die mooi. Echte nostalgie...

debora zei

superlief van Esther!