Totaal aantal pageviews

maandag 12 september 2016

Vakantie, Groede

Kijk eens wat een leuk huisje... het was het onze voor een week.
Dochter en schoonzoon hadden het gehuurd en wij mochten mee. En Anna, Noor en Jet uiteraard.
Het was hartstikke leuk en we hadden natuurlijk fantastisch weer.
En dan nog in Groede, Zeeuws Vlaanderen, vlakbij het strand. Mijn favoriete vakantiebestemming.
Op de foto lijkt het misschien niet zo groot, maar dat was het wel.
Heel erg leuk ingericht en (wat niet altijd overal het geval is) met heerlijke bedden en twee badkamers. Werkelijk alles was er. Zeer comfortabel.
En ook zo vriendelijk. Dan staat er in de info bijv.: 'maakt u vooral gebruik van de houtstapel voor de haard'. Of er staat: de vis is hier zo heerlijk, die moet echt in een goede koekenpan. Wilt u de pan niet in de afwasmachine doen?'
Er zijn fietsen en een bolderkar en op het strand een klein strandkotje, met stoelen en speelgoed.
Overal in huis boeken en tijdschriften, dvd's, lappendekens en plaids. Zelfs een Nespressoapparaat. Genoeg vaatwastabletten, wasmiddel en een droger.
Zelden was ik in zo'n compleet ingericht huis. Heel erg prettig. Ik denk dat ik er nog wel eens terug wil en als ik in het gastenboek kijk, willen de meeste gasten dat.
Ook zo leuk, overal een beetje de zeesfeer in het huis. en veel vuurtorens.
Ik denk dat de eigenaren er zelf ook graag komen. Het voelde als hun huis, waar wij te gast mochten zijn.

We hadden echt een heerlijk week, waar we wel even van bij moeten komen trouwens, hihi.

15 opmerkingen:

matroosbeek zei

Dat zag er werkelijk heel gezellig uit. Blij te horen dat jullie het zo naar jullie zin hadden en willen terugkomen. De volgende keer spreken we af in de vuurtoren!

Bertiebo zei

Hahaha, ja, leuk. Maar pas als Anna vier is!!!

Anita Willems zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Onliemie zei

Haha heerlijk vermoeiend moet het geweest zijn maar vast heel erg deugddoend. Leuk ook als je dan in een gezellig en comfortabel huisje mag logeren en dan nog prachtig weer er boven op!

Bertiebo zei

Anita ik heb je reactie gelezen, maar NIET weggehaald. Dat gebeurt af en toe tot mijn grote ergernis

Bertiebo zei

Anita ik heb je reactie gelezen, maar NIET weggehaald. Dat gebeurt af en toe tot mijn grote ergernis

matroosbeek zei

Afspraak volgend jaar dan!

Marthy zei

Fijn hè, als zo'n huis helemaal klopt. Wij hadden dezelfde ervaring dit weekend. Het was ook zo leuk voor de kleinkinderen dat zelfs de oudste opperde om volgend jaar weer te gaan en dan een hele week.

Mrs. T. zei

Dat ziet er geweldig uit. De link deel je niet met ons. ;-)

Pippa's Hus zei

Dat ziet er super uit! Wat fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad met kinderen en kleinkinderen. XX Esther

Mapi zei

Ziet er mooi en verzorgd uit, fijn dat jullie daar zo'n leuke week hadden.
Doet je vast goed.

Fijne zonnige dagen

Mapi

Jolanda zei

Wat ziet dat er gezellig uit! En dan werkt het weer ook nog eens mee.

Katrien zei

Wat een fijn huis! ♥

Villa Zeezicht zei

Heerlijk dat jullie het zo fijn hadden en ja, wat een geweldig huisje lijkt me dat! Het is zowiezo altijd gemoedelijk daar aan d'n overkant, wij fietsen er dan ook graag. Omdat het hemelsbreed maar een klein oversteekje is van ons eigen eiland, hebben we er nog nooit overnacht, misschien toch maar eens doen ;o)

Alet Venhuizen zei

Dat ziet eruit en klinkt als een heerlijk vakantiehuisje!