Totaal aantal pageviews

zaterdag 15 oktober 2016

Post van Mieke én van Jolande

Kijk nou toch weer wat een geweldige kaart ik kreeg van Mieke.
Dat is toch ook zo'n creatieveling.
Je moet maar op het idee komen hè.
'Gewoon' allerlei bandjes gestikt op een tamelijk dikke kaart.
Maar gewoon is het niet, ik vind het bijzonder.
De kleuren zijn prachtig, echt waar. Veel mooier dan ik met deze scan laat zien.
Mieke maakt prachtige quilts en laat die op haar blog zien.
Die wekken, in mijn geval, wat jaloezie op, maar zijn een plezier om naar te kijken.
Je vindt Mieke hier: klik
Dankjewel, Mieke, het was een echte verrassing.

Een paar dagen later arriveerde hier mijn honderdste Roodkapjekaart. Drie keer raden wie er iedere keer weer in slaagt er eentje te vinden en dan ook nog zo lief is om die aan mijn op te sturen.
Tja, dat kan natuurlijk alleen Jolande zijn. Wederom heel erg bedankt, Jolande. Voor nummertje honderd. Het is me toch wat hè. 


5 opmerkingen:

miekequilt zei

Bloos, bloos. De stofjes zijn van de quilt voor zoon en schoondochter. Dus geen bandjes, maar gesneden reepjes. Fijn dat de kaart in de smaak viel. Het is voor mij een " tussendoortje ", gewoon lekker rommelen met restjes.
Fijn weekend.

Pippa's Hus zei

De zelfgemaakte kaart is een kunstwerkje op zich, mooi! Ik vind je 100ste kaart ook een kunstwerkje 1 van de mooiste roodkapjekaarten die ik heb gezien bij jou. XX Esther

Ageeth Mooij zei

Zulke mooie restjes heb ik nog niet eerder gezien <3

Marthy zei

Rommelen met restjes, die Mieke toch. Ik zou willen dat ik de gave had om zo te kunnen rommelen!

Onliemie zei

Wat een leuke kaart van Mieke... Marthy kreeg ook al zo'n mooie... ik ga dit toch echt onthouden en naäpen! Zo tof! Maar de kleurtjes zijn ook wel geweldig mooi gekozen... dus of het mij even goed zal lukken...?