Totaal aantal pageviews

dinsdag 3 januari 2017

Odin, één jaar.

Hm, ik kreeg gisteren een beetje op mijn kop van onze dochter, tante dus van Odin : 'Waarom heb je niet over Odin geblogd? Hij werd één!'
Daar was geen duidelijk antwoord op, ik was er gewoon nog niet aan toe gekomen. Maar hier is hij hoor, onze kleine, grote, jarige kleinzoon.

Hij had een leuke dag met (voor 't eerst in zijn leven) taart, een feesthoedje, veel cadeautjes en visite.
We dachten natuurlijk terug aan een jaar geleden, toen we midden in de nacht en totaal onverwacht naar Den Haag afreisden, om in het ziekenhuis daar de geboorte af te wachten. Superspannend was het. Een bijzondere sfeer ook zo 's nachts in het ziekenhuis. De opluchting toen alles goed was. Pfff. Het kwam weer helemaal terug.
Odin hield het verder bij z'n fles. Z'n papa en mama daarentegen...

Nee hoor, het is nepchampagne. Onze zoon drinkt helemaal niet en verder moest iedereen nog rijden. Trouwens ik vind nepchampagne lekker.
Anna had een prachtig cadeautje mee voor haar neefje Odin. Dat zegt ze altijd: mijn neefje Odin.
Kijk: het lijf van de pinguin is Anna's voetafdruk. Zo leuk. Ze was er ook echt trots op.

Van ons kreeg Odin nog helemaal geen cadeau. Maar straks als hij echt gaat lopen, gaan zijn ouders mooie schoenen voor hem uitzoeken en dat wordt dan ons cadeau.
Er is al zoveel speelgoed. Hij kreeg nog wel de garage die mijn vader voor zijn vader maakte. Door Frits weer van een fris verfje voorzien. Ben benieuwd of hij er net zo veel mee zal spelen straks, als zijn vader en oom dat deden. 
Nou en dan zijn dit de mannen in ons gezin. Natuurlijk hoort onze schoonzoon daar ook bij, maar die was jammer genoeg ziek.



Deze foto vind ik wel bijzonder. Ik heb zelf niet een foto, waar ik met ouders en grootouders op sta. Maar hier zie je drie generaties. Dat is mooi toch?

16 opmerkingen:

izerina zei

Heerlijk.zo'n feestje. Wat een rijkdom

Marloeskreatief zei

leuk hoor ,met zo n ritjes kleinkinders word het volop feest ,en odin is enorme gegroeid alweer .mooi stel die mannen op de foto

Jolande zei

O wat gaat de tijd toch snel, één jaar alweer.
Gefeliciteerd en de foto's zijn hartstikke leuk.

Purperpolletje zei

Ja! Zulke foto's moet je koesteren. Ben net bezig een diavoorstelling te maken van foto's van mijn vader die zaterdag zijn 80ste verjaardag viert. De foto's met drie generaties ontroeren me het meest. Zaterdag wil ik een foto maken van alle mannen in de lijn (mijn vader, mijn broers en alle kleinzonen) en alle vrouwen in de lijn (die kun je zelf invullen)...
En nog gefeliciteerd!

pourquoi pas ??? zei

Wat een leuke foto's. Van harte gefeliciteerd met de kleine grote man.

Onliemie zei


Gefeliciteerd aan Odin! Al een jaar oud! Het gaat geweldig snel... wij zullen hier dan ook maar genieten. Want met kleinkinderen gaat het naar men zegt nog sneller? :-)

Jeanette Renting zei

Dat is zeker mooi! Zulke foto's worden alleen maar meer waard.

Inge zei

Hiep hiep hoera!

Marga zei

Proficiat!

Pippa's Hus zei

Gefeliciteerd met Odin! Fijn dat je toch nog even over hem blogde. Mooie foto van de 3 generaties. Xx Esther

Mrs. T. zei

Nog gefeliciteerd!

Matroos Beek zei

Van harte gefeliciteerd Bettie. Wat een lekker ventje! En wat een mooie naam!! Mocht ik nog eens een zoontje krijgen, dan werd het ook Odin... helaas, te laat...

Ageeth Mooij zei

Alsnog van harte met de kleine man!

Mirjam zei

Van harte met Odin, wat een rijkdom die nakomelingen! Altijd leuk zo'n 3 generatiefoto!

Marthy zei

Ik was vandaag op het verjaarsfeestje van twee kleinzoons en wat zie ik op jouw blog? Ook een jarige kleinzoon. Van harte met zijn één jaar en ik hoop dat jij en ik nog vele verjaardagen mee mogen maken.

Vlimbouter zei

Hiep hiep hoera voor Odin!