Totaal aantal pageviews

vrijdag 17 november 2017

Wind River

 Het verhaal van deze film:
Cory Lambert is een wildjager en een speurder. Hij werkt in het koude, bar koude indianenreservaat Wind River. Bevroren landschap.
Cory moet bijvoorbeeld wolven doden als dat nodig is voor de veiligheid van dieren op een boerderij.
Op een dag is hij aan het jagen en ontdekt het bevroren lijk van Natalie, een tiener en native American. Afkomstig uit het reservaat.  Zijn eigen dochter was met haar bevriend.
FBI-agente Jane Banner wordt ingeschakeld om de moord te onderzoeken. Zij is nog heel jong en onervaren.  Ze wordt tijdens haar onderzoek begeleid door Cory, die haar wegwijs maakt, in de kou van Wyoming en door Ben Shayo de plaatselijke politieagent. . Hoewel Jane en Cory zeer verschillend zijn, moeten ze samenwerken om de moord op te lossen, maar ook om zich zelf te beschermen.

De film kun je bekijken als een thriller, maar er zit meer achter. Liefde, rouw en verdriet. Ik vond het een hele mooie film, ik was onder de indruk.
Daarom hier de trailer:




7 opmerkingen:

izerina zei

Zou die film op netflix staan?

anne zei

Bedankt voor het delen. Deze film spreekt me wel aan...eens kijken of hij hier draat.Zelf zag ik laatst een prachtige film :Liefde is aardappelen...het lijkt een rare titel, maar het is een mooie documentaire, een familiegeschiedenis. Fijne dag, Anne

Onliemie zei

Spreekt ook mij aan, maar soms toch wel een beetje "grellig" met al dat schieten? Heb trouwens nu al medelijden met de wolfjes. :-( De film die Anne hierboven vermeldt : "Liefde is aardappelen" lijkt me ook heel erg mooi. Keek even naar de trailer en ik was al helemaal geëmotioneerd. Ook die ga ik onthouden.
Dankjewel voor de tips dames.

Pippa's Hus zei

Ik wil hem ook zien..... XX Esther

sjannesblog.com zei

Spannend............. maar wel mooi, lijkt me.

Marthy zei

Ik was er te laat voor bij ons filmhuis want hij leek me prachtig. Vooral de natuuropnames.

Sjoerd zei

Lijk me een behoorlijk spannende film te zijn. Schitterend met al die sneeuw.