Totaal aantal pageviews

vrijdag 16 februari 2018

Gezichtjes

Zo leuk: er kwamen nog twee gezichtjes. (Dit gaat over alledaagse gebruiksvoorwerpen waar je een gezichtje in kunt zien).
Zelf ben ik nog steeds aan het kijken, maar tot op heden nog helemaal niks gezien.
Inge wel. Inge is van het blog: Schrijfsels van mij. Klik


En Alet van het blog Toilylu,  klik had er ook eentje op haar blog gezet. Er staat bij dat-ie voor mij was, dus ik ben zo vrij om hem hier te plaatsen:


Dank dames,  allebei  én blijf speuren...

9 opmerkingen:

In de weer zei

Leuk, ik speur ook nog steeds maar......nog niks. We gaan zo meteen een fietstochtje maken dus, wie weet !

Els04 zei

tof!

Sjoerd zei

Mooi gevonden! Ik speur ook nog steeds...

Het lieve leven... zei

zo leuk!! ook ik speur ijverig mee ;)

lien zei

Haha leuk, ik zie ook overal gezichtjes in! Bedankt nog voor je leuke kaartje trouwens!!

Vlimbouter zei

Leuk. Ik zal vanaf nu ook rondkijken.

Matroos Beek zei

Goed gevonden alweer. Ik speur verder. Leuk.

mirjam kakelbont zei

Dat is toch geweldig? Je wordt op je wenken bediend en krijgt de leukste foto's!
Zonnig weekend gewenst.

Alet Venhuizen zei

Ja natuurlijk kon je hem plaatsen Bettie. Ik had nog niet eens de tijd genomen om je een mailtje te sturen. ;-)
Fijne zondag daar!