Totaal aantal pageviews

zaterdag 10 februari 2018

Twitter

Al jaren geleden maakte ik een Twitter-account aan. Het leek me wel leuk om in het kort iets te zeggen. Maar ik ben blijkbaar niet zo kort van stof en ook zeker niet grappig genoeg, want het ligt me niet.
Ik geloof dat ik een stuk of tien tweets heb verstuurd, de laatste keer in 2015. Die laatste kwam trouwens in de krant en dat vond ik leuk natuurlijk.
Maar goed, een tijd geleden  stond er ook een tweet in de krant. Onder het kopje :@ Waarom weet ik dit.

13h13 hours ago
5% van de Nederlanders strijkt zijn onderbroeken.

11 opmerkingen:

Lot zei

En ik weet dan weer dat KeMeTa op de Veerkade zit en heb er om de hoek gewoond in 1974-5 en dat Henk bij KeMeTa werkt(te) en ze een gele bus hadden

Sjoerd zei

Wist je dat Cenosillicafobie de angst is voor een leeg bierglas.

Vlimbouter zei

Leuk hé, die weetjes. Hier komen vaak alle kinderen eten op zondagmiddag en dan zorgt iedereen dat hij of zij een nutteloos weetje te vertellen heeft. Dat is vaak hilarisch! Je brengt me op een idee. Misschien maak ik daar ook ooit nog een blogje over.

In de weer zei

Heel herkenbaar Bertie. Soms word ik daar wel een kriegelig van dat ik onzinnige dingen wel onthoud en wat ik wel wil onthouden vergeet. Onze zoon zei me eens, dat komt omdat je geheugen vol zit met die kleine wetenswaardigheden en dus is er geen plaats meer voor wat anders ( haha ) Druk eens op deleet mam ;-)

Nietzomaarzooo zei

Ik hou ervan. Van die nutteloze, maar wel grappige weetjes. Want bij die boodschap over onderbroeken krijg ik direct beeld. En moet ik lachen.
Ooit had ik een ijzeren geheugen voor telefoonnummers. Kon hoppa, zo een rijtje nummers en namen uit mijn hoofd opnoemen. Nu weet ik niet eens de mobiele nummers van mijn kinderen uit mijn hoofd; die staan in het geheugen van mijn telefoon. Mijn mobiele geheugen.

Matroos Beek www.beekblog.com zei

Ik ben er ooit mee gestart, het was niks voor mij. Ook Facebook, enz. ... ik laat het links liggen. Maar geniet jij maar lekker verder als je het leuk vindt!

mirjam kakelbont zei

Ik heb fb om een beetje op de hoogte te blijven van activiteiten van dichtbij-familie maar verder heb ik niets met (a)social media. Ach, ik heb gewoon andere interesses...
Onderbroeken strijken:-D
Zonnige groet!

Mrs. T. zei

Ik kom die tweets ook wel 'ns tegen als ze geretweet worden. Leuke info.

Alet Venhuizen zei

Ik heb geen twitteraccount en ga er ook geen aanmaken.
Veel leuker om het hier in jouw blogbericht te lezen :-)

schrijfselsvanmij zei

Ik onthou nutteloze feitjes (autokenteken van eerste auto van mijn moeder) en vergeet hoe de televisie werkt ..... Gelukkig onthou ik mijn pincode maar weet ik ook nog altijd het nummer van mijn eerste en al lang geleden opgeheven bankrekening.

Els04 zei

hihihi